Audyt wewnętrzny i projekt zmian w call center

PRZEKAŻ
NAM CEL
AUDYTU

Opisz jaki efekt powinien dać nasz audyt - informację dotyczącą jakości sprzedaży, kadry zarządzającej, pracy całego oddziału czy może sposobów na sprzedaż nowego produktu?

ustal
z nami
szczegóły

W ciągu 48 godzin otrzymasz wiadomość, w której zadamy Ci kilka pytań - odpowiedz na nie, abyśmy
mogli przygotować się do spotkania
i móc zaoferować Ci warunki audytu.

Spotkaj się
z NASZym przedstawicielem

Zawsze najwięcej udaje się ustalić podczas spotkania twarzą w twarz. Umówimy się z Tobą w najlepszym dla Ciebie terminie, aby omówić szczegóły wykonania audytu.

zrealizuj
z nami
swój cel!

Wyślemy do Ciebie najlepszych specjalistów, którzy mogą zająć się sferą finansową, jakością sprzedaży oraz problemami managerskimi i przekażemy Ci pełne zalecenia.

Zostańmy partnerami na dłużej

Cenimy partnerów biznesowych, którzy wiedzą jaki mają cel. DKM to firma wspierająca swoich partnerów w jego realizacji – pomagamy zwiększyć sprzedaż, poprawić jakość pracy kadry zarządzającej, dajemy rady podparte wieloletnim doświadczeniem i, w razie potrzeby, szkolimy z zakresu sprzedaży, obsługi oraz umiejętności managerskich.

Wystarczy, że zamówisz audyt wewnętrzny, a odwiedzimy Twoje call center, abyś otrzymał kompleksowy raport sytuacji w firmie i wszelkie zalecenia zmian.

ZAMÓW AUDYT WEWNĘTRZNY W CALL CENTER​