
Umawianie spotkań i generowanie leadów sprzedażowych
Działania prosprzedażowe, takie jak umawianie spotkań czy generowanie leadów sprzedażowych wspierają handlowców w firmie. Handlowcy mogą skupiać się na budowaniu relacji z już wyselekcjonowanymi klientami. Nie tracą czasu na poszukiwania firm, które wyrażą chęć umówienia się na spotkanie. Dzięki takim działaniom …

USŁUGA LIVE CHAT
Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia rozmowy przez komunikator z agentem, za pośrednictwem strony internetowej. Możliwość komunikacji daje aplikacja, która nie wymaga instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Usługa live chat sprawi, że poprawisz jakość obsługi klienta.

UMAWIANIE SPOTKAŃ
JAKI JEST SENS UMAWIANIA SPOTKAŃ?Ta usługa wspomaga dział handlowy i jest szczególnie przydatna przy sprzedaży skomplikowanych produktów lub usług. Nasi pracownicy dążą do wstępnej selekcji potencjalnych klientów oraz szykują dla nich wstępną ofertę sprzedażową (po to, aby efektywność działu handlowego była większa, dzięki temu może on generować mniejsze koszty). Nasz konsultant telefoniczny pozyskuje …

BADANIA RYNKOWE
CO TO TAKIEGO?
W dzisiejszych wolnorynkowych, kapitalistycznych czasach, żadne przedsiębiorstwo nie może radzić sobie bez wiedzy o otoczeniu zewnętrznym. Pozwala ona dostosowywać ceny do popytu, czy np. unowocześnić produkty i usługi. Najlepszym narzędziem do poznania rynku lub otoczenia, w którym funkcjonujemy i które zmienia się nieustannie – są badania marketingowe.

TELESPRZEDAŻ (CALL TRADING)
CO TO TAKIEGO?
Telesprzedaż to wszelkie formy kontaktu telefonicznego, które prowadzą do sprzedaży produktów lub usług danego przedsiębiorstwa. Sprzedaż telefoniczna jest szeroko stosowanym na świecie i od niedawna także w Polsce – najbardziej efektywnym kanałem dystrybucji. Rozwiązanie to polecamy …

INFOLINIA I HELP DESK
CO TO TAKIEGO?
Infolinia to numer telefoniczny, pod którym klient może uzyskać informacje na temat produktów lub usług firmy z nami współpracującej. Klient może też np. rozwiązać problem, zgłosić reklamacje itp. Nasi konsultanci są w stanie także obsłużyć specjalne infolinie typu help desk, czyli pomoc Państwa klientom …

PROFESJONALNE SZKOLENIA
SZKOLENIA Z ZAKRESU SPRZEDAŻY
SZKOLENIA Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA
SZKOLENIA MANAGERSKIE

AUDYTY WEWNĘTRZNE W CALL CENTER
Nie zawsze idzie tak jakbyśmy tego oczekiwali i firma nie przynosi zysków, które sobie założyliśmy. DKM Partner pomoże każdemu kto będzie tego potrzebował – wykona audyt i dostarczy wszystkie wnioski dotyczące prowadzonego biznesu wraz z propozycjami zmian jakie będą potrzebne. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło nam na skuteczną pomoc wielu call center.

POŚREDNICTWO W REALIZACJI PROJEKTÓW
Utrzymywanie dobrego handlowca czy przedstawiciela to spory koszt. Gdy jednak skorzysta się z naszych usług, koszt ten maleje do minimum, a mimo to projekty telemarketingowe realizowane są w najlepszych call center w kraju. Pośredniczymy w realizacji projektów telemarketingowych współpracując …