Zakres usług

Koncept marketingowy Leads

Umawianie spotkań i generowanie leadów sprzedażowych

Działania prosprzedażowe, takie jak umawianie spotkań czy generowanie leadów sprzedażowych wspierają handlowców w firmie. Handlowcy mogą skupiać się na budowaniu relacji z już wyselekcjonowanymi klientami. Nie tracą czasu na poszukiwania firm, które wyrażą chęć umówienia się na spotkanie. Dzięki takim działaniom …

2up

USŁUGA LIVE CHAT

Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia rozmowy przez komunikator z agentem, za pośrednictwem strony internetowej. Możliwość komunikacji daje aplikacja, która nie wymaga instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Usługa live chat sprawi, że poprawisz jakość obsługi klienta.

toDoList

UMAWIANIE SPOTKAŃ​

JAKI JEST SENS UMAWIANIA SPOTKAŃ?Ta usługa wspomaga dział handlowy i jest szczególnie przydatna przy sprzedaży skomplikowanych produktów lub usług. Nasi pracownicy dążą do wstępnej selekcji potencjalnych klientów oraz szykują dla nich wstępną ofertę sprzedażową (po to, aby efektywność działu handlowego była większa, dzięki temu może on generować mniejsze koszty). Nasz konsultant telefoniczny pozyskuje …

15

BADANIA RYNKOWE

CO TO TAKIEGO?

W dzisiejszych wolnorynkowych, kapitalistycznych czasach, żadne przedsiębiorstwo nie może radzić sobie bez wiedzy o otoczeniu zewnętrznym. Pozwala ona dostosowywać ceny do popytu, czy np. unowocześnić produkty i usługi. Najlepszym narzędziem do poznania rynku lub otoczenia, w którym funkcjonujemy i które zmienia się nieustannie – są badania marketingowe.

Call_trading_happy

TELESPRZEDAŻ (CALL TRADING)

CO TO TAKIEGO?

Telesprzedaż to wszelkie formy kontaktu telefonicznego, które prowadzą do sprzedaży produktów lub usług danego przedsiębiorstwa. Sprzedaż telefoniczna jest szeroko stosowanym na świecie i od niedawna także w Polsce – najbardziej efektywnym kanałem dystrybucji. Rozwiązanie to polecamy …

HelpDesk_small

INFOLINIA I HELP DESK

CO TO TAKIEGO?

Infolinia to numer telefoniczny, pod którym klient może uzyskać informacje na temat produktów lub usług firmy z nami współpracującej. Klient może też np. rozwiązać problem, zgłosić reklamacje itp. Nasi konsultanci są w stanie także obsłużyć specjalne infolinie typu help desk, czyli pomoc Państwa klientom …

profesional_business_training_small

PROFESJONALNE SZKOLENIA

SZKOLENIA Z ZAKRESU SPRZEDAŻY

SZKOLENIA Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA

SZKOLENIA MANAGERSKIE

 

14

AUDYTY WEWNĘTRZNE W CALL CENTER

Nie zawsze idzie tak jakbyśmy tego oczekiwali i firma nie przynosi zysków, które sobie założyliśmy. DKM Partner pomoże każdemu kto będzie tego potrzebował – wykona audyt i dostarczy wszystkie wnioski dotyczące prowadzonego biznesu wraz z propozycjami zmian jakie będą potrzebne. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło nam na skuteczną pomoc wielu call center.

5

POŚREDNICTWO W REALIZACJI PROJEKTÓW

Utrzymywanie dobrego handlowca czy przedstawiciela to spory koszt. Gdy jednak skorzysta się z naszych usług, koszt ten maleje do minimum, a mimo to projekty telemarketingowe realizowane są w najlepszych call center w kraju. Pośredniczymy w realizacji projektów telemarketingowych współpracując …