Zakres usług

Umawianie spotkań i generowanie leadów sprzedażowych

Działania prosprzedażowe, takie jak umawianie spotkań czy generowanie leadów sprzedażowych wspierają handlowców w firmie. Handlowcy mogą skupiać się na budowaniu relacji z już wyselekcjonowanymi klientami. Nie tracą czasu na poszukiwania firm, które wyrażą chęć umówienia się na spotkanie. Dzięki takim działaniom odbywają statystycznie więcej umówionych spotkań, co przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe. Przekazanie tego obowiązku zewnętrznej jednostce pozwala na większe skupienie i wyspecjalizowanie działu handlowego w firmie.

Do naszych specjalności należy generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozyskiwania zainteresowania ze strony potencjalnych klientów. Leady to osoby lub firmy, wykazujące zainteresowanie danymi produktami lub usługami. Mogą się one objawiać np. jako zapytania o produkty lub usługi. Ich pozyskiwanie pozwala na wygenerowanie listy potencjalnych klientów, poszerzanie grona osób subskrybujących newsletter, czy zwiększenia zainteresowania zakupem. Pozyskanych w ten sposób potencjalnych klientów wystarczy przeprowadzić przez dalsze części lejka sprzedażowego, by osiągnąć sukces.

Koncept marketingowy Leads

Usługa Live Chat​

Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia rozmowy przez komunikator z agentem, za pośrednictwem strony internetowej. Możliwość komunikacji daje aplikacja, która nie wymaga instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Usługa live chat sprawi, że poprawisz jakość obsługi klienta.

2

Umawianie spotkań

Jaki jest sens umawiania spotkań?

Ta usługa wspomaga dział handlowy i jest szczególnie przydatna przy sprzedaży skomplikowanych produktów lub usług. Nasi pracownicy dążą do wstępnej selekcji potencjalnych klientów oraz szykują dla nich wstępną ofertę sprzedażową (po to, aby efektywność działu handlowego była większa, dzięki temu może on generować mniejsze koszty). Nasz konsultant telefoniczny pozyskuje wszystkie kluczowe informacje w trakcie rozmowy z klientem. Zdobyte w ten sposób informacje przedstawiciel handlowy może wykorzystać podczas kontaktu. Dzięki temu ma szansę bezpośrednio przedstawić właściwą ofertę, najbardziej dostosowaną do potrzeb klienta. Tylko taka współpraca poszczególnych działów maksymalnie zwiększa szanse na sukces sprzedażowy.

Co oferujemy?

  • Dajemy Państwu pewność zwiększenia efektywności działu handlowego, którą będą mogli Państwo na bieżąco monitorować.
  • Zapewniamy generowanie bazy danych potencjalnych klientów. Mogą być one ewentualnie dostarczane przez Państwa.
  • Zapewniamy odpowiednią ilość wykwalifikowanych pracowników, szkolonych bezpośrednio pod kątem umawiania spotkań.
  • Umożliwiamy nagrywanie rozmów i przetrzymywanie ich przez okres wyznaczony przez Państwa.
W sprawie szczegółowego kosztorysu prosimy o kontakt. Dokładamy starań, by nasza oferta była elastyczna i dostosowana do konkretnych potrzeb danego klienta. Waśnie dlatego kosztorys może być uzależniony od ilości umówionych spotkań, czy od liczby zakończonych sukcesem sprzedażowym, godzin pracy konsultantów itp.
16

Badania rynkowe

Co to takiego?

W dzisiejszych wolnorynkowych, kapitalistycznych czasach, żadne przedsiębiorstwo nie może radzić sobie bez wiedzy o otoczeniu zewnętrznym. Pozwala ona dostosowywać ceny do popytu, czy np. unowocześnić produkty i usługi. Najlepszym narzędziem do poznania rynku lub otoczenia, w którym funkcjonujemy i które zmienia się nieustannie – są badania marketingowe.

W skład badań rynkowych wchodzą wszystkie czynności obejmujące pozyskiwanie informacji dotyczących zjawisk oraz procesów rynkowych. Rozważane są zarówno przyczyny ich zachodzenia, jak i przewidywane tendencje, czy stan aktualny. W ten sposób można przewidzieć kształtowanie się cen oraz mechanizmów popytu i podaży oraz zaplanować najlepsze działania marketingowe. Na ich podstawie można poznać opinie klientów dotyczące nie tylko samych produktów lub usług, ale także sposobu dystrybucji oraz innych czynników.

Co oferujemy?

  • Nasza firma proponuje przeprowadzanie badań marketingowych telefonicznie, poprzez stosowanie różnego rodzaju ankiet. Mogą one być, w zależności od dyspozycji, dostarczone przez Państwa lub stworzone pod Państwa nadzorem, przez naszych doradców.
  • Ankiety mogą być prowadzone na Państwa bazie danych lub innej, stworzonej przez naszą firmę.
  • Zapewniamy odpowiednią ilość wykwalifikowanych pracowników, którzy szkoleni są pod kątem umiejętności wyciągania z rozmówców ważnych dla Państwa informacji.
  • Zapewniamy możliwość nagrywania rozmów i przetrzymywania ich przez okres wyznaczony przez Państwa.
W sprawie szczegółowego kosztorysu prosimy o kontakt. Może on być uzależniony od ilości przeprowadzonych ankiet, godzin pracy konsultantów itp.
15

Telesprzedaż (Call trading)

Co to takiego?

Telesprzedaż to wszelkie formy kontaktu telefonicznego, które prowadzą do sprzedaży produktów lub usług danego przedsiębiorstwa. Sprzedaż telefoniczna jest szeroko stosowanym na świecie i od niedawna także w Polsce – najbardziej efektywnym kanałem dystrybucji. Rozwiązanie to polecamy przedsiębiorstwom chcącym pozyskać nowych klientów, czy firmom szukającym nowych kanałów zbytu produktów. BOWIEM TELESPRZEDAŻ TO NAJSKUTECZNIEJSZA FORMA REKLAMY.

Co oferujemy?

  • Dajemy gwarancję na zwiększenie efektywności sprzedaży, którą mogą Państwo sprawdzać na bieżąco.
  • Wspomagamy dystrybucję różnymi innymi formami kontaktu, np. email, live chat, video chat, formularze www. Wszystko po to, aby szukać klientów we wszystkich możliwych obszarach. Oprócz tego ważna jest jego  satysfakcja i wygoda, dlatego warto maksymalnie spersonalizować medium, którym będziemy się posługiwać.
  • Zapewniamy profesjonalną obsługę i najlepsze wykorzystanie baz danych o klientach, które w zależności od Państwa dyspozycji mogą być dostarczone przez nas lub przez Państwa firmę.
  • Zapewniamy odpowiednią ilość wykwalifikowanych pracowników, których wiedza i umiejętności sprawdzana jest w wieloetapowych testach. W zależności od Państwa dyspozycji konsultanci sprzedażowi/doradcy telefoniczni mogą być wyszkoleni przez naszych szkoleniowców lub bezpośrednio przez osoby powołane przez Państwa.
  • Zapewniamy możliwość nagrywania rozmów i przetrzymywania ich przez okres wyznaczony przez Państwa, przez co będą Państwo mieć pewność, że obsługa naszych konsultantów jest na najwyższym możliwym poziomie.
  • Zapewniamy precyzyjny dostęp do wszystkich zarejestrowanych zdarzeń. Mamy możliwość archiwizacji wszystkich nagrań, zapytań klientów, problemów oraz podjętych kontaktów zwrotnych.

W sprawie szczegółowego cennika prosimy o kontakt. Może on być uzależniony od ilości sprzedaży, godzin pracy konsultantów itp.

10

Infolinia i help desk

Co to takiego?

Infolinia to numer telefoniczny, pod którym klient może uzyskać informacje na temat produktów lub usług firmy z nami współpracującej. Klient może też np. rozwiązać problem, zgłosić reklamacje itp. Nasi konsultanci są w stanie także obsłużyć specjalne infolinie typu help desk, czyli pomoc Państwa klientom lub pracownikom w rozwiązaniu konkretnego, często powtarzającego się problemu (głównie technicznego), a również innych spraw np. kadrowych, porządkowych itp.

Co oferujemy?

  • Naszym kontrahentom zapewniamy całodobową obsługę wszystkich infolinii, także w weekendy i święta. Dzięki temu Państwa klient będzie miał dostęp do pomocy i pełnej informacji w dowolnym momencie. Sprawna komunikacja, jaką zapewnią nasi konsultanci, zagwarantuje właściwe kreowanie wizerunku Państwa firmy.
    ​Naszym celem w tej kwestii jest wyeliminowanie, niestety jeszcze powszechnej w polskich firmach sytuacji, w której klient przez dłuższy czas nie może dodzwonić się do danej firmy. Nawet, gdy to mu się już uda, przełączany jest od jednego zniecierpliwionego pracownika do następnego. Dopiero, gdy dociera do osoby kompetentnej w danym temacie, sam staje się zniechęcony, przez co dobry wizerunek firmy w jego oczach topnieje.
    My pamiętamy, że infolinia jest często jedynym środkiem kontaktu z firmą, a brak szybkiej i fachowej obsługi maksymalnie zniechęca klientów do danej firmy i niszczy żmudnie budowane wcześniej więzi.
  • Dajemy gwarancję na profesjonalną infolinię prowadzoną przez nas w Państwa imieniu. Mają Państwo pewność, że specjalnie do tego szkoleni konsultanci pozostawią w klientach bardzo pozytywne wrażenie, zbudują atmosferę zrozumienia i otwartości na problemy tychże osób.
    Na szczęście korzystając z usług DK Marketing – profesjonalisty w tej dziedzinie, wykorzystującego najnowsze systemy informatyczne z możliwościami efektywnego  zarządzania infolinią – nawet nieduże firmy mogą niewielkim kosztem znacznie zwiększyć swoją konkurencyjność.
    Klient, który otrzymuje miłą i fachową obsługę przez telefon, buduje w sobie przekonanie, że ma do czynienia z  firmą dbającą o jego potrzeby. Poza tym będzie miał także pozytywną opinię o firmie, którą przekazuje innym potencjalnym klientom, a to okazuje się mieć kluczowe znaczenie nie tylko w kwestii utrzymania obecnych nabywców, ale także pozyskania nowych.
  • Zapewniamy odpowiednią ilość wykwalifikowanych pracowników, których wiedza i umiejętności sprawdzana jest w wieloetapowych testach. W zależności od Państwa dyspozycji konsultanci infolinii mogą być wyszkoleni przez naszych szkoleniowców lub bezpośrednio przez osoby powołane przez Państwa.
  • Zapewniamy możliwość nagrywania rozmów i przetrzymywania ich przez okres wyznaczony przez Państwa, przez co będzie pewność, że obsługa naszych konsultantów jest na możliwie najwyższym poziomie.
  • Każdy nasz kontrahent ma możliwość analizy natężenia ruchu na infolinii, przez co uzyskuje kompetencję regulacji ilości stanowisk oraz godzin pracy.
  • Zapewniamy precyzyjny dostęp do wszystkich zarejestrowanych zdarzeń. Mamy możliwość archiwizacji każdego zapytania klienta, problemów oraz podjętych kontaktów zwrotnych.

W sprawie szczegółowego kosztorysu, który będzie uzależniony od wielu różnych czynników – prosimy o kontakt.

marvinmeyer571072unsplash

Profesjonalne szkolenia

Szkolenia z zakresu sprzedaży

Najlepsze nowoczesne techniki sprzedażowe opierają się na długotrwałej relacji z klientem, a do tego potrzebna jest najwyższa jakość obsługi. Dla zwiększenia efektów pracy w call center, prowadzimy szkolenia z obsługi klienta przez telefon w oparciu o skuteczne techniki perswazyjne.

Szkolenia z zakresu obsługi klienta

W ramach projektów zwiększenia sprzedaży w call center, wykonujemy szkolenia z zakresu sprzedaży w oparciu o najlepsze techniki sprzedażowe. Korzystamy z wiedzy na temat praw perswazji i wieloletniego doświadczenia w pracy z konsultantami w call center z całego kraju. Wprowadzaliśmy projekty sprzedażowe dla takich gigantów jak Play, Orange czy T-Mobile.

Szkolenia managerskie

Żaden projekt telemarketingowy nie będzie skuteczny, jeśli nie będzie nim zarządzał dobry manager. Szkolimy kierowników, koordynatorów, a także właścicieli call center z umiejętności takich jak: zarządzanie projektami sprzedażowymi, motywowanie konsultantów, szkolenie sprzedawców czy rekrutacja pracowników.

7

Audyty wewnętrzne w Call Center

Nie zawsze idzie tak jakbyśmy tego oczekiwali i firma nie przynosi zysków, które sobie założyliśmy. DKM Partner pomoże każdemu kto będzie tego potrzebował – wykona audyt i dostarczy wszystkie wnioski dotyczące prowadzonego biznesu wraz z propozycjami zmian jakie będą potrzebne. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło nam na skuteczną pomoc wielu call center.

14

Pośrednictwo w realizacji projektów

Utrzymywanie dobrego handlowca czy przedstawiciela to spory koszt. Gdy jednak skorzysta się z naszych usług, koszt ten maleje do minimum, a mimo to projekty telemarketingowe realizowane są w najlepszych call center w kraju. Pośredniczymy w realizacji projektów telemarketingowych współpracując z wielkimi markami, a także skutecznymi firmami handlowymi, dzięki czemu zleceniodawca nie musi martwić się niczym – przygotowujemy firmę merytorycznie oraz na bieżąco raportujemy efekty. 

5