Szkolenia sprzedażowe - z technik sprzedaży DLA HANDLOWCÓW
Szkolenie „Marka i obsługa klienta XXI wieku” skierowane jest do wszystkich, którzy w codziennej pracy rozumieją wagę relacji, a także chcą nadążać za zmieniającym się rynkiem i postrzeganiem doradców w oczach klientów. Szkolenie techniki sprzedaży pokazuje także, w jaki sposób budować markę firmową, by procentowała lepszymi opiniami o firmie oraz by przekładała się na korzyści finansowe.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
Dlatego efektywne szkolenie z technik sprzedaży wyposaża w kursanta w konkretne zdolności skutecznej pracy z drugą osobą:
- Uczestnik umie rozpoznać typ klienta i dzięki temu potrafi odpowiednio do niego dopasować formę komunikacji (tę samą informację można powiedzieć aż na 4 sposoby pod kątem typu klienta)
- Uczestnik potrafi wskazać elementy marki osobistej oraz umie ją świadomie budować w oczach klienta, aby być postrzeganym jako profesjonalista
- Uczestnik za techniki sprzedażowe miękkie i umie je zastosować w każdym z etapów pracy z klientem
ZAKRES SZKOLENIA
Opracowaliśmy plan szkolenia ze sprzedaży w ten sposób, by kursanci przyswoili zarówno wiedzę dotyczącą tego, w jaki sposób zazwyczaj myśli kontrahent, jak i stanowiącą podstawę do perswazyjnego wykorzystania języka oraz nauczenia się podstawowych metod niezbędnych dla handlowców, czyli związanych z prowadzeniem negocjacji.
Aspekty psychologii w kontakcie z klientem
- Test typów temperamentalnych
- Omówienie 4 rodzajów osobowości ze wskazaniem zachowań zalecanych dla każdego typu
- Pokazanie najczęstszych błędów w obsłudze w kontekście osobowości klienta
- Losowanie scenariuszy scenek do dalszych ćwiczeń
Etapy pracy z klientem – zachowania zalecane, najczęstsze błędy, wiedza twarda
- Mapa myśli – etapY obsługi klienta
- Pierwsze kroki w budowaniu marki, stworzenie spójnej definicji marki
- Efekt Pigmailiona w budowaniu pozytywnego wrażenia
Szkolenia sprzedażowe – techniki miękkie przy budowaniu marki oraz dbania o jakość obsługi
- Potrzeby a wartości – omówienie podstawowych różnic oraz ich wpływu na zachowanie klienta
- Składowe wpływające na zbudowanie długofalowej relacji z klientem
- Piramida potrzeb klienta – 6 składowych, dzięki którym doradca wie, w jaki sposób prowadzić rozmowę i argumentację
- Wizualizacja oraz implikacje jako narzędzia pokazujące korzyści oraz wzmacniające siłę argumentów
- Rodzaje pytań w rozmowie z klientem – 6 grup pytań ułatwiających odkrywanie potrzeb oraz prowadzenie dialogu z klientem
Szkolenie sprzedażowe w 60% prowadzone jest metodą warsztatową – głównym trzonem są ćwiczenia na bazie przedstawionej teorii, aby grupa już na etapie szkolenia wyrobiła w sobie nawyk implementacji prawidłowych zachowań do rozmowy z klientem.