MARKA I OBSŁUGA KLIENTA XXI WIEKU

Szkolenia sprzedażowe - z technik sprzedaży DLA HANDLOWCÓW

Szkolenie „Marka i obsługa klienta XXI wieku” skierowane jest do wszystkich, którzy w codziennej pracy rozumieją wagę relacji, a także chcą nadążać za zmieniającym się rynkiem i postrzeganiem doradców w oczach klientów. Szkolenie techniki sprzedaży pokazuje także, w jaki sposób budować markę firmową, by procentowała lepszymi opiniami o firmie oraz by przekładała się na korzyści finansowe.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

Nikt nie rodzi się specjalistą. Pewne predyspozycje do wykonywania danego zawodu można mieć wrodzone, ale one nie wystarczą. Należy zdobyć konkretną wiedzę i umiejętności, które pozwolą skutecznie realizować cele. Szkolenia dla handlowców przekazują informacje dotyczące zarówno metod negocjacji, jak i pozwalające lepiej zrozumieć oczekiwania potencjalnego kontrahenta.

Dlatego efektywne szkolenie z technik sprzedaży wyposaża w kursanta w konkretne zdolności skutecznej pracy z drugą osobą:
  • Uczestnik umie rozpoznać typ klienta i dzięki temu potrafi odpowiednio do niego dopasować formę komunikacji (tę samą informację można powiedzieć aż na 4 sposoby pod kątem typu klienta)
  • Uczestnik potrafi wskazać elementy marki osobistej oraz umie ją świadomie budować w oczach klienta, aby być postrzeganym jako profesjonalista
  • Uczestnik za techniki sprzedażowe miękkie i umie je zastosować w każdym z etapów pracy z klientem

ZAKRES SZKOLENIA

Opracowaliśmy plan szkolenia ze sprzedaży w ten sposób, by kursanci przyswoili zarówno wiedzę dotyczącą tego, w jaki sposób zazwyczaj myśli kontrahent, jak i stanowiącą podstawę do perswazyjnego wykorzystania języka oraz nauczenia się podstawowych metod niezbędnych dla handlowców, czyli związanych z prowadzeniem negocjacji.

Aspekty psychologii w kontakcie z klientem

  • Test typów temperamentalnych
  • Omówienie 4 rodzajów osobowości ze wskazaniem zachowań zalecanych dla każdego typu
  • Pokazanie najczęstszych błędów w obsłudze w kontekście osobowości klienta
  • Losowanie scenariuszy scenek do dalszych ćwiczeń

Etapy pracy z klientem – zachowania zalecane, najczęstsze błędy, wiedza twarda

  • Mapa myśli – etapY obsługi klienta
  • Pierwsze kroki w budowaniu marki, stworzenie spójnej definicji marki
  • Efekt Pigmailiona w budowaniu pozytywnego wrażenia

Szkolenia sprzedażowe – techniki miękkie przy budowaniu marki oraz dbania o jakość obsługi

  • Potrzeby a wartości – omówienie podstawowych różnic oraz ich wpływu na zachowanie klienta
  • Składowe wpływające na zbudowanie długofalowej relacji z klientem
  • Piramida potrzeb klienta – 6 składowych, dzięki którym doradca wie, w jaki sposób prowadzić rozmowę i argumentację
  • Wizualizacja oraz implikacje jako narzędzia pokazujące korzyści oraz wzmacniające siłę argumentów
  • Rodzaje pytań w rozmowie z klientem – 6 grup pytań ułatwiających odkrywanie potrzeb oraz prowadzenie dialogu z klientem

Szkolenie sprzedażowe w 60% prowadzone jest metodą warsztatową – głównym trzonem są ćwiczenia na bazie przedstawionej teorii, aby grupa już na etapie szkolenia wyrobiła w sobie nawyk implementacji prawidłowych zachowań do rozmowy z klientem.