MARKA I OBSŁUGA KLIENTA XXI WIEKU

Szkolenie „Marka i obsługa klienta XXI wieku” skierowane jest do wszystkich, którzy w codziennej pracy rozumieją wagę relacji, a także chcą nadążać za zmieniającym się rynkiem i postrzeganiem doradców w oczach klientów. Szkolenie pokazuje także, w jaki sposób budować markę firmową, by procentowała lepszymi opiniami o firmie oraz by przekładała się na korzyści finansowe.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

  • Uczestnik umie rozpoznać typ klienta i dzięki temu potrafi odpowiednio do niego dopasować formę komunikacji (tę samą informację można powiedzieć aż na 4 sposoby pod kątem typu klienta)
  • Uczestnik potrafi wskazać elementy marki osobistej oraz umie ją świadomie budować w oczach klienta, aby być postrzeganym jako profesjonalista
  • Uczestnik za techniki sprzedażowe miękkie i umie je zastosować w każdym z etapów pracy z klientem
 

ZAKRES SZKOLENIA

Aspekty psychologii w kontakcie z klientem

  • Test typów temperamentalnych
  • Omówienie 4 rodzajów osobowości ze wskazaniem zachowań zalecanych dla każdego typu
  • Pokazanie najczęstszych błędów w obsłudze w kontekście osobowości klienta
  • Losowanie scenariuszy scenek do dalszych ćwiczeń

 

Etapy pracy z klientem – zachowania zalecane, najczęstsze błędy, wiedza twarda

  • Mapa myśli – etapY obsługi klienta
  • Pierwsze kroki w budowaniu marki, stworzenie spójnej definicji marki
  • Efekt Pigmailiona w budowaniu pozytywnego wrażenia

 

Techniki miękkie przy budowaniu marki oraz dbania o jakość obsługi

  • Potrzeby a wartości – omówienie podstawowych różnic oraz ich wpływu na zachowanie klienta
  • Składowe wpływające na zbudowanie długofalowej relacji z klientem
  • Piramida potrzeb klienta – 6 składowych, dzięki którym doradca wie, w jaki sposób prowadzić rozmowę i argumentację
  • Wizualizacja oraz implikacje jako narzędzia pokazujące korzyści oraz wzmacniające siłę argumentów
  • Rodzaje pytań w rozmowie z klientem – 6 grup pytań ułatwiających odkrywanie potrzeb oraz prowadzenie dialogu z klientem

 

Szkolenie w 60% prowadzone jest metodą warsztatową – głównym trzonem są ćwiczenia na bazie przedstawionej teorii, aby grupa już na etapie szkolenia wyrobiła w sobie nawyk implementacji prawidłowych zachowań do rozmowy z klientem.