Infolinia i help desk
Co to takiego?
Infolinia to numer telefoniczny, pod którym klient może uzyskać informacje na temat produktów lub usług firmy z nami współpracującej. Klient może też np. rozwiązać problem, zgłosić reklamacje itp. Nasi konsultanci są w stanie także obsłużyć specjalne infolinie typu help desk, czyli pomoc Państwa klientom lub pracownikom w rozwiązaniu konkretnego, często powtarzającego się problemu (głównie technicznego), a również innych spraw np. kadrowych, porządkowych itp.
Co oferujemy?
- Naszym kontrahentom zapewniamy całodobową obsługę wszystkich infolinii, także w weekendy i święta. Dzięki temu Państwa klient będzie miał dostęp do pomocy i pełnej informacji w dowolnym momencie. Sprawna komunikacja, jaką zapewnią nasi konsultanci, zagwarantuje właściwe kreowanie wizerunku Państwa firmy.
Naszym celem w tej kwestii jest wyeliminowanie, niestety jeszcze powszechnej w polskich firmach sytuacji, w której klient przez dłuższy czas nie może dodzwonić się do danej firmy. Nawet, gdy to mu się już uda, przełączany jest od jednego zniecierpliwionego pracownika do następnego. Dopiero, gdy dociera do osoby kompetentnej w danym temacie, sam staje się zniechęcony, przez co dobry wizerunek firmy w jego oczach topnieje.
My pamiętamy, że infolinia jest często jedynym środkiem kontaktu z firmą, a brak szybkiej i fachowej obsługi maksymalnie zniechęca klientów do danej firmy i niszczy żmudnie budowane wcześniej więzi. - Dajemy gwarancję na profesjonalną infolinię prowadzoną przez nas w Państwa imieniu. Mają Państwo pewność, że specjalnie do tego szkoleni konsultanci pozostawią w klientach bardzo pozytywne wrażenie, zbudują atmosferę zrozumienia i otwartości na problemy tychże osób.
Na szczęście korzystając z usług DK Marketing – profesjonalisty w tej dziedzinie, wykorzystującego najnowsze systemy informatyczne z możliwościami efektywnego zarządzania infolinią – nawet nieduże firmy mogą niewielkim kosztem znacznie zwiększyć swoją konkurencyjność.
Klient, który otrzymuje miłą i fachową obsługę przez telefon, buduje w sobie przekonanie, że ma do czynienia z firmą dbającą o jego potrzeby. Poza tym będzie miał także pozytywną opinię o firmie, którą przekazuje innym potencjalnym klientom, a to okazuje się mieć kluczowe znaczenie nie tylko w kwestii utrzymania obecnych nabywców, ale także pozyskania nowych. - Zapewniamy odpowiednią ilość wykwalifikowanych pracowników, których wiedza i umiejętności sprawdzana jest w wieloetapowych testach. W zależności od Państwa dyspozycji konsultanci infolinii mogą być wyszkoleni przez naszych szkoleniowców lub bezpośrednio przez osoby powołane przez Państwa.
- Zapewniamy możliwość nagrywania rozmów i przetrzymywania ich przez okres wyznaczony przez Państwa, przez co będzie pewność, że obsługa naszych konsultantów jest na możliwie najwyższym poziomie.
- Każdy nasz kontrahent ma możliwość analizy natężenia ruchu na infolinii, przez co uzyskuje kompetencję regulacji ilości stanowisk oraz godzin pracy.
- Zapewniamy precyzyjny dostęp do wszystkich zarejestrowanych zdarzeń. Mamy możliwość archiwizacji każdego zapytania klienta, problemów oraz podjętych kontaktów zwrotnych.
W sprawie szczegółowego kosztorysu, który będzie uzależniony od wielu różnych czynników – prosimy o kontakt.
