Jaki jest sens umawiania spotkań?
Ta usługa wspomaga dział handlowy call center i jest szczególnie przydatna przy sprzedaży skomplikowanych produktów lub usług. Nasi pracownicy dążą do wstępnej selekcji potencjalnych klientów oraz szykują dla nich wstępną ofertę sprzedażową (po to, aby efektywność działu handlowego była większa, dzięki temu może on generować mniejsze koszty oraz oszczędzić sporo cennego czasu). Nasz konsultant telefoniczny pozyskuje wszystkie kluczowe informacje w trakcie rozmowy z klientem. Zdobyte w ten sposób informacje przedstawiciel handlowy może wykorzystać podczas kontaktu, co pomoże mu sfinalizować transakcję. Dzięki temu ma szansę bezpośrednio przedstawić właściwą ofertę, najbardziej dostosowaną do potrzeb klienta. Tylko taka współpraca poszczególnych działów maksymalnie zwiększa szanse na sukces sprzedażowy.
Jakie korzyści daje umawianie spotkań?
Dzwonienie do Klientów, czyli telemarketing naprawdę działa! Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych przynosi wiele korzyści, takich jak:
optymalizacja czasu pracy,
zdobycie wiedzy na temat potencjalnych Klientów,
łatwiejsze dotarcie do osób zainteresowanych danym produktem lub usługą.
Zebranie zainteresowanej grupy Klientów to najbardziej wymagający i czasochłonny etap dla call
center. Wiąże się z intensywną pracą i pochłania wiele czasu oraz wysiłku. Nasza firma ma gotowe rozwiązania, które odciążą Państwa pracowników.
Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie w branży, dlatego świadczymy kompleksowe usługi dla firm z dziedzin telemarketingu i call center. Umawianie spotkań sprawdza się w wielu sektorach. Dysponujemy sprawdzonymi metodami i skutecznymi narzędziami, pozwalającymi osiągnąć najlepsze wyniki. Korzystamy m.in. z outsourcing live chat, podczas którego nasz specjalista może udzielić Klientowi konkretnych informacji przy pomocy komunikatora na stronie internetowej. Dzięki umawianiu spotkań dla przedstawicieli handlowych, a następnie korzystaniu
z call center, nie tracą Państwo czasu na pozyskiwanie Klientów. Zamiast tego, mogą Państwo skupić się na budowaniu relacji z osobami zainteresowanymi. Przekazanie telemarketingu zewnętrznej
firmie pozwala zaoszczędzić czas, a także zapewnia pracownikom większy komfort pracy.
Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
W ramach usług telemarketingu gwarantujemy pełne wsparcie działań sprzedażowych dla branży call center. Telemarketing może opierać się zarówno na naszej bazie Klientów, jak i tejdostarczonej przez Państwa. Działamy sprawnie i efektywnie:
dokładnie analizując rynek,
wybierając najlepsze kontakty oraz Klientów, których może zainteresować dana usługa,
precyzyjnie prezentując ofertę Państwa firmy,
docierając do zdecydowanych osób i umawiając spotkania dla przedstawicieli handlowych.
Współpracujemy z przedstawicielami handlowymi i firmami call center w całej Polsce. Umawianie
spotkań i zainteresowanie Klienta ofertą jest nadrzędnym celem naszej pracy. Po zakończeniu rozmowy nasz Konsultant wysyła informację o ofercie/usłudze Państwa firmy, miejscu i terminie oraz przekazuje kontakt do przedstawiciela handlowego.
Co oferujemy?
- Dajemy Państwu pewność zwiększenia efektywności działu handlowego, którą będą mogli Państwo na bieżąco monitorować.
- Zapewniamy generowanie bazy danych potencjalnych klientów. Mogą być one ewentualnie dostarczane przez Państwa.
- Zapewniamy odpowiednią ilość wykwalifikowanych pracowników, szkolonych bezpośrednio pod kątem umawiania spotkań.
Dział call center umożliwia nagrywanie rozmów i przetrzymywanie ich przez okres wyznaczony przez Państwa.
W sprawie szczegółowego kosztorysu prosimy o kontakt. Dokładamy starań, by nasza oferta była elastyczna i dostosowana do konkretnych potrzeb danego klienta. Waśnie dlatego kosztorys może być uzależniony od ilości umówionych spotkań, czy od liczby zakończonych sukcesem sprzedażowym, godzin pracy konsultantów itp. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące współpracy z firmą DKM Partner, telemarketingu itp., nasi pracownicy chętnie udzielą wyczerpujących odpowiedzi. Serdecznie zapraszamy.
