Współczesny klient jest wymagający, bardzo często oczekuje, że firma będzie gotowa do jego obsługi przez całą dobę. Prowadzenie w ten sposób biznesu wiąże się jednak z olbrzymimi wydatkami na pracowników. Dlatego proponujemy system Voice Bot, który rozwiąże ten problem, zapewni pomoc przez 24 godziny, a jednocześnie zoptymalizuje koszty.
Jest to asystent głosowy, czyli automatyczny “pracownik” działu obsługi klienta. Robot realizuje zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące. Olbrzymią zaletą, jaką wykazuje Bot Voice, jest możliwość jego scalenia z oprogramowaniem każdego przedsiębiorstwa i korzystanie z zasobów rozmaitych zewnętrznych baz danych. Dzięki temu aplikacja może w czasie rzeczywistym sprawdzić np. stan konta, ostanie transakcje, zadłużenie itp., a następnie udzielić rzetelnych informacji.
Zadaniem systemów typu Voice Bot jest wsparcie lub całkowite zastąpienie pracowników działu call centre. Wdrożenie takiego sposobu komunikowania się z klientem może usprawnić funkcjonowanie organizacji w takich sektorach jak:
miękka windykacja,
sprzedaż,
recepcja,
pozyskiwanie informacji (przeprowadzanie ankiet),
obsługa ubezpieczeniowa,
a także w wielu innych.
Oferowany przez nas Bot Voice jest pisany pod konkretne potrzeby klienta. Powstaje na podstawie analizy scenariuszy rozmów w danej firmie, uwzględnia problemy i oczekiwania modelowego rozmówcy, dopasowuje rozwiązania do aktualnych potrzeb. Zanim wdrożymy system, przeprowadzamy dokładne testy i udoskonalamy aplikację. Kontrahent otrzymuje narzędzie idealnie dostosowane do jego działalności.
EvoBot: Jakim kredytem jest Pan zainteresowany?
Klient: 15 000 zł na 2 lata
EvoBot: Przesłanie danych do systemu zewnętrznego, np.: Banku
EvoBot: Rata miesięczna wynosi 450zł, a całkowity koszt kredytu to 1000zł.