Usługi Voice Bot

Co to jest system EvoBot?

  • System klasy voicebot – asystent głosowy,
  • System działa o oparciu o systemy telekomunikacyjne:  dzwoni  lub odbiera połączenia od klientów,
  • System potrafi  mówić, słuchać, zadawać pytania  oraz  odpowiadać,
  • EvoBot może zastąpić  lub  wspomóc ludzi w Call Center, recepcji czy działach obsługi klienta,
  • System działa 24/7

Usługi Voice Bot

Współczesny klient jest wymagający, bardzo często oczekuje, że firma będzie gotowa do jego obsługi przez całą dobę. Prowadzenie w ten sposób biznesu wiąże się jednak z olbrzymimi wydatkami na pracowników. Dlatego proponujemy system Voice Bot, który rozwiąże ten problem, zapewni pomoc przez 24 godziny, a jednocześnie zoptymalizuje koszty.

Jest to asystent głosowy, czyli automatyczny „pracownik” działu obsługi klienta. Robot realizuje zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące. Olbrzymią zaletą, jaką wykazuje Bot Voice, jest możliwość jego scalenia z oprogramowaniem każdego przedsiębiorstwa i korzystanie z zasobów rozmaitych zewnętrznych baz danych. Dzięki temu aplikacja może w czasie rzeczywistym sprawdzić np. stan konta, ostanie transakcje, zadłużenie itp., a następnie udzielić rzetelnych informacji.

Voice Bot – korzyści w praktyce

Zadaniem systemów typu Voice Bot jest wsparcie lub całkowite zastąpienie pracowników działu call centre. Wdrożenie takiego sposobu komunikowania się z klientem może usprawnić funkcjonowanie organizacji w takich sektorach jak:

  • miękka windykacja,

  • sprzedaż,

  • recepcja,

  • pozyskiwanie informacji (przeprowadzanie ankiet),

  • obsługa ubezpieczeniowa,

a także w wielu innych.

Oferowany przez nas Bot Voice jest pisany pod konkretne potrzeby klienta. Powstaje na podstawie analizy scenariuszy rozmów w danej firmie, uwzględnia problemy i oczekiwania modelowego rozmówcy, dopasowuje rozwiązania do aktualnych potrzeb. Zanim wdrożymy system, przeprowadzamy dokładne testy i udoskonalamy aplikację. Kontrahent otrzymuje narzędzie idealnie dostosowane do jego działalności.

Przykłady zastosowania systemu

Zalety systemu

nowoczesna-technlogia
Nowoczesna technologia
elastycznosc-integracji
Elastyczność w integracji
fanatyczny-support
Fantastyczny support
szybka-integracja.
Szybka integracja
rozwiazania-w-chmurze
Rozwiązania w chmurze
polaczenia-przchodzace
Obsługa połączeń przychodzących
polaczenia-wychodzaca
Obsługa połączeń wychodzących
tel
Transfer rozmów
live
Wyniki pracy EvoBota na żywo
time
Naliczanie sekundowe

Integracja z systemami zewnętrznymi

  • EvoBot potrafi w trakcje rozmowy pobierać dane z innych systemów,
  • Np.: po zapytaniu o wysokość kredytu i ilość rat EvoBot wysyła zapytanie do systemu finansowego celem pobrania informacji o racie

EvoBot: Jakim kredytem jest Pan zainteresowany?

Klient: 15 000 zł na 2 lata

EvoBot: Przesłanie danych do systemu zewnętrznego, np.: Banku

EvoBot: Rata miesięczna wynosi 450zł, a całkowity koszt kredytu to 1000zł.

Szybkie wdrożenie

Budowa scenariusza

  • Analizujemy scenariusz
  • Tworzymy schematy rozmowy
  • Tworzymy modele analizy intencji
  • Tworzymy modele analizy obiekcji

Demo i testy

  • Tworzymy bota w wersji 1
  • Testujemy
  • Pilotaż
  • Analiza

Demo i testy

  • Uruchomienie produkcyjne
  • Monitoring prowdrożeniowy
  • Analiza i ulepszanie bota

Korzyści

Niskie koszty

  • Koszt nawet o 70% niższy od rozmów przeprowadzanych przez człowieka
  • Brak konieczności inwestowania w szkolenia pracowników
  • Nie musisz kupować stanowisk pracy i wynajmować biura
  • Naliczanie sekundowe

Elastyczność

  • Obsługa klienta w różnych branżach
  • Praca w trybie outbound oraz inbound
  • Możliwość zarządzania botem
  • Prekonfigurowane szablony rozmów
  • Proste zasilenie kampanii

Wysoka dostępność

  • Bot nie śpi
  • Bot nie choruje
  • Bot pracuje 24/7
  • Obsługa zwiększonego ruchu